BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 28 June 2008

Bedung















Skang ni..Dareen kerap terjaga malam. Sebabnya dia slalu terkejut bila mimpi.
Takde option lain melainkan kena gak bedung dia.
Bila da berbungkus macam ni, kesian pulak tgk..da mcm ulat....hehe sori syg..

Monday, 9 June 2008

papa's little princess















"..kau begitu SEMPURNA..
di mata ku kau begitu indah
kau membuat diri ku
akan selalu memuja mu.."

Monday, 2 June 2008

Akikah utk Dareen - Muka Baru















Ni la muka baru Dareen lepas cukur..skinhead tuu..hehe
Masa kenduri elok je dia tak nangih. Dalam babycot tido sepanjang masa. Sampaikan tak sedar langsung utk minum susu.. elok laa senang sikit org yg dtg nk tgk dia

Akikah utk Dareen - Cukur Rambut



Pg tu Mak Su Bidan dtg untuk cukur rmbut Dareen. Pukul 11 nanti ada baca Yassin,jd nk kena cpt2 settle kn sblm org smpai. Dr jauh dok tgk Mak Su cukur laju betul..zap..zap siap. Aisy seram.. takut kena Dareen. Tp dia pun biasa da kot. Lps cukur, pakcik yg tlg 'belah mulut'. Diorg kt ms tu Dareen senyum je tgk pakcik..hehe..peramah ni

Sunday, 1 June 2008

Akikah utk Dareen - Kambing Putih



Sehari sblm kenduri, Annas ngn pakcik g cr kambing utk akikah. Pakcik ada kwn yg buka tmpt ternak kt Sg Baru. Dah rezeki Dareen dpt kambing ni. Bdn kecik tp daging byk. Comel kan. Putih je..